Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 40 di 79
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Theoretical and experimental procedures for the evaluation of the performances of control strategies for spark ignition engines 1-gen-2004 Anatone, M.; Cipollone, Roberto; Sciarretta, A.; Villante, Carlo
A dynamical engine model oriented to cooling system design 1-gen-2004 Villante, Carlo; Cipollone, Roberto
Model-Based A/F control for liquid-phase injected SI ICEs 1-gen-2004 Cipollone, Roberto; Villante, Carlo
Fuel dynamics compensation: On-line identification of Aquino parameters 1-gen-2004 Cipollone, Roberto; Sughayyer, M; Villante, Carlo
Vehicle thermal management: a model-based approach 1-gen-2004 Cipollone, Roberto; Villante, Carlo
Air/Fuel Model Based Control in SI Internal Combustion Engines 1-gen-2005 Anatone, M; Cipollone, Roberto; Pinamonti, S. A.; Sciarretta, A; Villante, Carlo
A fully transient model for advanced engine thermal management 1-gen-2005 Cipollone, Roberto; Villante, Carlo
On-line identification of fuel dynamics for a model-based injection control 1-gen-2005 Cipollone, Roberto; Villante, Carlo
A theoretical model and experimental validation of a sliding vane rotary compressor 1-gen-2006 Cipollone, Roberto; Contaldi, G; Sciarretta, A; Tufano, R; Villante, Carlo
ON THE OPTIMAL DESIGN OF ONE-ROTOR TWO-STAGES ROTARY-VANE COMPRESSORS 1-gen-2007 Villante, Carlo; Valente, R.
An Engineering Approach to Energetic and Environmental Planning on a Local Scale 1-gen-2007 Giovannangelo, V; Scarpone, L; Villante, Carlo
A system optimization for components design and coupling in household motor-driven appliances 1-gen-2007 Cipollone, Roberto; Villante, Carlo
Sulla possibilità di realizzare alte percentuali di EGR in MCI ad accensione spontanea di media taglia 1-gen-2009 Anatone, Michele; Villante, Carlo; Valente, R.
SULLA POSSIBILITÀ DI REALIZZARE ALTE PERCENTUALI DI EGR IN MCI AD ACCENSIONE SPONTANEA DI MEDIA TAGLIA SOVRALIMENTATI: ASPETTI ENERGETICI E LIMITI DI SOVRALIMENTAZIONE IN CONFIGURAZIONI A BASSA ED ALTA PRESSIONE 1-gen-2009 Villante, Carlo; Valente, R; Villante, C.
A STUDY ON HIGH RATE EGR IN A MEDIUM SIZE TURBO-CHARGED CI ICE BOTH IN LOW AND HIGH PRESSURE CONFIGURATIONS 1-gen-2009 Villante, Carlo; Valente, R.
ULTRACAPACITORS IN A SERIES HYBRID DRIVE TRAIN EMPLOYED TO REALIZE A CITY CAR PROTOTYPE 1-gen-2010 Villante, Carlo; Rossi, E.
URB-E: A PROTOTYPE BY ENEA FOR A HYBRID CITY CAR 1-gen-2010 Villante, Carlo; Rossi, E.
URB-E: PROTOTIPO DI VETTURA IBRIDA DA CITTÀ 1-gen-2010 Villante, Carlo; Rossi, E.
ENERGY MANAGEMENT IN HYBRID ELECTRIC VEHICLE WITH ICE AND U LTRACAPACITORS 1-gen-2010 Villante, Carlo; Polini, C; DI NAPOLI, A; Pede, G; Rossi, E.
A HYBRID CAR BY ENEA FOR URBAN MOBILITY 1-gen-2010 Villante, Carlo; Rossi, E.
Mostrati risultati da 21 a 40 di 79
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile