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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Integration of vehicle thermal needs on engine cooling system 1-gen-2011 Cipollone, Roberto; DI BATTISTA, Davide; Gualtieri, Angelo
I servizi termici a bordo veicolo: le potenzialità di un sistema a due livelli di temperatura 1-gen-2011 Cipollone, Roberto; DI BATTISTA, Davide
ENERGY OPTIMISATION IN AIR COMPRESSION. THEORETICAL AND EXPERIMENTAL RESEARCH ACTIVITY ON SLIDING VANE ROTARY COMPRESSORS 1-gen-2011 Cipollone, Roberto; Contaldi, G; DI BATTISTA, Davide; Bianchi, Giuseppe; Capoferri, A; Murgia, S.
Performances and opportunities of an engine cooling system with a double circuit at two temperature levels 1-gen-2012 Cipollone, Roberto; DI BATTISTA, Davide
Prestazioni di un sistema di condizionamento dell’abitacolo di autoveicoli con condensatore refrigerato ad acqua 1-gen-2012 Anatone, Michele; Cipollone, Roberto; DI BATTISTA, Davide
Head and Block Split Cooling in ICE 1-gen-2012 Cipollone, Roberto; DI BATTISTA, Davide; Gualtieri, Angelo
Energy recovery from the turbocharging system of internal combustion engines 1-gen-2012 Cipollone, Roberto; DI BATTISTA, Davide; Gualtieri, Angelo
Direct heat recovery from the ICE exhaust gas 1-gen-2012 Cipollone, Roberto; DI BATTISTA, Davide; Gualtieri, Angelo
Development of thermal modeling in support of engine cooling design 1-gen-2013 Cipollone, Roberto; DI BATTISTA, Davide; Gualtieri, Angelo; Massimi, M.
Turbo compound systems to recover energy in ICE 1-gen-2013 Cipollone, Roberto; DI BATTISTA, Davide; Gualtieri, Angelo
A novel engine cooling system with two circuits operating at different temperatures 1-gen-2013 Cipollone, Roberto; DI BATTISTA, Davide; Gualtieri, A.
Model based design and optimization of a fuel cell electric vehicle 1-gen-2014 Cipollone, Roberto; DI BATTISTA, Davide; Marchionni, Matteo; Villante, Carlo
Mechanical Energy Recovery From Low Grade Thermal Energy Sources 1-gen-2014 Cipollone, Roberto; Bianchi, Giuseppe; DI BATTISTA, Davide; Contaldi, G; Murgia, S.
Il sistema di condizionamento dell’abitacolo degli autoveicoli: analisi delle prestazioni mediante modellistica matematica 1-gen-2015 DI BATTISTA, Davide; Cipollone, Roberto
Effects of an ORC Based Heat Recovery System on the Performances of a Diesel Engine 1-gen-2015 DI BATTISTA, D; Mauriello, M; Cipollone, R
Optimal Components Design of a Fuel Cell Electric vehicle 1-gen-2015 Di Battista, D; Villante, C; Cipollone, R
Fuel Economy Benefits of a New Engine Cooling Pump Based on Sliding Vane Technology with Variable Eccentricity 1-gen-2015 Cipollone, Roberto; Bianchi, Giuseppe; DI BATTISTA, Davide; Fatigati, Fabio
Waste heat recovery of an ORC-based power unit in a turbocharged diesel engine propelling a light duty vehicle 1-gen-2015 DI BATTISTA, Davide; Mauriello, Marco; Cipollone, Roberto
Model based design of an intercooled dual stage sliding vane rotary compressor system 1-gen-2015 Cipollone, Roberto; Bianchi, Giuseppe; Contaldi, G; Murgia, S; DI BATTISTA, Davide
The performance of a mobile air conditioning system with a water cooled condenser 1-gen-2015 DI BATTISTA, Davide; Cipollone, Roberto
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