MURA, RITA
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 91
EU - Europa 42
AS - Asia 6
SA - Sud America 1
Totale 140
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 70
CA - Canada 21
IT - Italia 15
DE - Germania 9
SG - Singapore 6
FI - Finlandia 5
GR - Grecia 5
IE - Irlanda 5
FR - Francia 2
AR - Argentina 1
AT - Austria 1
Totale 140
Città #
Beauharnois 21
Boardman 18
New York 15
Los Angeles 13
Milan 6
Dublin 5
Peristeri 5
Singapore 5
Ashburn 3
Helsinki 3
L’Aquila 3
Rome 3
Hamm 2
Paris 2
Guidonia Montecelio 1
Lappeenranta 1
Mainz 1
Rielasingen-Worblingen 1
Río Cuarto 1
Vienna 1
Totale 110
Nome #
Economic and environmental outcomes of a sustainable and circular approach: Case study of an Italian wine-producing firm 19
Sustainability in Italian Sport Federations. Managing strategic human resources in achieving the sustainable competitive advantage 12
Nuovi sviluppi in tema di rendicontazione sociale nelle Federazioni Sportive Nazionali (FSN) 10
Oltre il paradosso della produttività. Le tecnologie digitali al servizio della crescita 10
Aziende nonprofit. Motivazioni e performance dell'organo di governo 9
Sliding or Falling Downhill? A Critical Assessment of Alpine Skiing Resorts’ Snow Reliability and Technological Adaptive Business Strategies in the Italian Appennines 9
Managing nonprofit organisations with effective governance. Overiew of managerial literature and outlook 8
Events and Territory: Catalyst of Change 7
Managing Climate Crisis in the Sport Sector: New Challenges and Opportunities for Sports Organisations 7
Un approccio economico al rapporto tra sistemi intelligenti e produttività 7
L'Altra Napoli 7
La comunicazione online delle Federazioni Sportive Nazionali. Un'analisi empirica degli strumenti del web 7
When stadium ownership meets Corporate Social Responsibility: The case of U.C. AlbinoLeffe 6
Italian Sport Federations. Communicating CSR through the Social Report 6
Management of Territorial Identity 6
Il Valore Aggiunto nelle organizzazioni del settore dello sport 6
Stakeholders and Territory: Sinergies for Development 6
A GENDER ANALYSIS OF ITALIAN FOOTBALL: A MANAGERIAL, ECONOMICS AND SOCIAL APPROACH 5
Investigating ecosustainable market strategies in the sporting industry: the Italian case of ‘Zone Experience’ 5
Governance ed etica nelle organizzazioni dello sport 5
Considerazioni critiche sul bilancio del CONI 5
Achieving the circular economy through environmental policies: Packaging strategies for more sustainable business models in the wine industry 5
Sostenibilità, accountability e valore condiviso nel settore dello sport 5
Sui rapporti tra board e management nelle aziende nonprofit. Dall'esame della letteratura scientifica internazionale a nuovi spunti per un dibattito 5
Human Body Posturizer: dall'efficacia clinica alle potenzialità economiche 4
CSR STRATEGIES AND STAKEHOLDER ENGAGEMENT IN ITALIAN FOOTBALL CLUBS 4
I codici etici aziendali, strumento di gestione delle imprese 4
Are Italian football clubs embracing sustainability? 4
Is gender a sustainability balance driver in football? 4
I vantaggi del fotovoltaico nel contesto dell'impiantistica sportiva 2
Totale 199
Categoria #
all - tutte 2.081
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book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 2.081


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2022/202369 0 0 0 0 0 0 0 0 0 44 17 8
2023/2024129 6 1 5 21 18 20 3 0 0 13 9 33
2024/20251 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 199